Velkommen til Stavtrup Badminton!
Vi starter sæsonen igen mandag d. 17. august.
Vi har tilbud til alle aldersgrupper; vores yngste medlem er Leonora på 5, der går til MINITON lørdag eftermiddag, og vores ældste medlem er Niels på 88, der spiller herredouble mandag aften. Ud over alle vores BANELEJERE har vi flere gruppespil: Ca. 20 spillere på vores SENIOR TURNERINGS-trup mandag aften kl. 20.30, ca. 25 på BADMINTON FITNESS onsdag aften kl. 20.30 og pt. 11 på MANDE- /FAR- holdet onsdag aften kl. 18.00.
Vi har ca. 100 ungdomsspillere fordelt på 6 træningsgrupper. Vores trænerteam i sæson 2026-27 består af Sune Gavnholt, Anders Søndergaard og Cecilie Hallgren Ankerdal.
Hold øje med kommende begivenheder til højre på siden. Her finder du også evt. aflysninger.
Ellers foregår al nyhedsformidling og kommunikation på Facebook i de forskellige træningsgrupper.
